Despre noi
CEACALOPOL GABRIEL RADU ARISTIDE (PFA)
Ec∴ Gabriel Radu Aristide CEACALOPOL
Gabriel CEACALOPOL este economist/finanțist, cu o vastă experiență profesională (consultanță fiscală, expertize contabile judiciare complexe, audituri financiare, consultanță managerială), certificat ISO 9001 și de viață (absolvent al cursurilor organizate de Facultatea de Psihiatrie a IMF București) având ca principală preocupare diminuarea efectelor stresului asupra oamenilor de afaceri.
CURRICULUM VITAE
STUDII, specializări și perfecționări:
- Liceul teoretic "Matei Basarab" din București, promoția 1969;
- Studii superioare: A.S.E. Facultatea de Economia Producției, Secția Economia Industriei, Construcțiilor și Transporturilor
Anul absolvirii: 1975, Profesia de baza: economist - pregatire continuă, obligatorie, prevăzută de lege în domeniul auditului financiar, expertizei contabile judiciare și extrajudiciare, complexe, naționale și internationale, în domeniul consultanței fiscale și managementului;
- evaluator prin Agenția Națională de Privatizare și Dezvoltare - din 1992;
- specialist în probleme instituționale europene prin Comisia Comunității Europene, diplomat al Joint Viena Institute, 1993;
- cursuri postuniversitare de psihoterapie absolvite cu diplomă la Institul de Medicină și Farmacie București, Facultatea de Psihiatrie;
- management strategic și conducere financiar-contabilă - printr-un program intensiv de pregatire desfășurat la Viena în cursul anului1996 condus și validat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare;
- evaluarea avantajelor oferite de Tratatul de Asociere a României la Uniunea Europeană prin Centrul Percomex – București;
- trainer pentru traineri - prin absolvirea cu Diplomă a programul englezesc de pregătire intensă ACAS London, cu durata de un an și 9 luni, derulat in 2004-2006.
Ruta profesională:
În prezent activez cumulativ ca: auditor, consultant fiscal și expert contabil judiciar activ, independent, înregistrat la Tribunalul București - Biroul Local de Expertize Judiciare; director al SC InterCont 2001 Expertiză Contabilă SRL;
- între 1993 – 2012 vicepreședinte al Consiliul Național al Patronilor din România (CoNPR) – organizație patronală reprezentativă la nivel național; și membru în Biroul executiv al Consiliului Economic și Social al României, instituție prevăzută în Constituția țării
- între 1990 - 1993 am lucrat ca expert/consilier al Guvernului României, la Departamentul pentru Reformă și la Departamentul pentru Integrare Europeană.;
- între 1981 - 1990 am lucrat ca economist principal în Ministerul Muncii la organizarea și coordonarea instituțiilor subordonate și contabil sef și director economic la una dintre aceste instituții;
- între 1976 - 1981 am fost revizor contabil și inspector financiar principal la Corpul Unic de Control Financiar Intern al Consiliului Popular al Județului Ilfov (orașele Giurgiu, Oltenița, Urziceni și Buftea se aflau în acest judet);
- între 1971 - 1976 am fost contabil și corespondent comercial la Banca Română de Comerț Exterior, București, Serviciul devize libere - acreditive, pe relația Anglia, Austria, Elveția.
Activitatea profesională:
intre 1993-2016:
- expertize contabile judiciare (câteva sute) la: Curtea de Apel – Secția Comercială, Tribunalul București – Secția Comercială, Curtea de Arbitraj Comercial Internațional, Procuratura Militară, Poliție, dar și alte instanțe de judecare a unor litigii privind companii românești și străine dintre care câteva pot fi enumerate: Turbomecanica SA, Bucur Obor SA, CFR Marfă SA, Tutunul Românesc SA, SAAF SA, Thakral SA, INBOD Impex SRL, MIPET Impex SRL, Incomar SRL, Gemita Impex SRL, BETA Impex SRL, Presa Națională SRL, Navitrans SRL, Finnas SRL, Mid Consulting SRL, Pinaris SRL, White Sun SRL, Stryker SA, New Link SRL, RomCan Trade International SRL, dar și APAPS, Credidam, Editura Compania, Primăria București, Ministerul Finanțelor, Direcția Generală a Vămilor, Ministerul Culturii, World Trade Center Bucharest, dintre care unele au fost și auditate;
- consultanța și auditarea (peste 100 de auditări efectuate) unora dintre societățile membre ale organizației patronale CoNPR,
- reprezentarea membrilor patronatului în Consiliul Economic și Social al României (CES), față de ministere și alte instituții guvernamentale, sindicate, la manifestări naționale și internaționale precum și, după caz, în fața justiției în calitate de expert-consilier parte;
- programe de investiții, planuri de afaceri, audit financiar, cenzorate, soluții contabile, financiare și fiscale, programe destinate obținerii de fonduri de la UE/Phare, Banca Mondială și BERD, dar și a unor Fonduri Structurale prin Programul Leonardo;
- formarea de formatori și negociatori prin cursuri de scurtă durată;
- asistență tehnică de specialitate acordată anual în perioada 2000-2006 delegației române la Palatul Națiunilor, Geneva, cu prilejul Congreselor O.I.M.;
- pregătire profesională continuă internă (prin diversele cursuri și seminarii organizate periodic de Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România și Camera Auditorilor Financiari din România) și internațională la Viena, Geneva, Paris, Bruxel și Londra;
- evaluări economico sociale ale unor zone din Republica Moldova, Transnistria, Transcarpatia, Buceag și Odesa pentru Fundația Soros - România.
- între 1990-1993: negocierea cu sindicatele a principalelor lor revendicări și, mai apoi, a contractelor colective de muncă la nivel național;
- identificarea căilor și mijloacelor de implementare a prevederilor privind libera circulație a persoanelor, mărfurilor și repatrierea capitalului, înscrise în Acordul de Asociere a României la Comunitatea Europeană;
între 1981-1990: controlul, verificarea și centralizarea bilanțurilor, întocmirea rapoartelor privind dările de seamă contabile centralizate la nivel național și a principalilor indicatori economico-financiari de la direcțiile județene pentru probleme de muncă și ocrotiri sociale privind instituții subordonate Ministerului Muncii;
între 1976-1981: organizarea, ținerea contabilității și controlul economico-financiar de fond la instituțiile și agenții economici de subordonare județeană;
între 1971-1977: contabilitate bancară, acreditive, clearing și plăți documentare.
Alte cunoștințe și abilități:
- Pedagogie: lector la Universitatea Titu Maiorescu, formarea de formatori prin cursuri de scurtă durată;
- Computere: abilități importante în utilizarea programelor World, Excel și a Internetului;
- Limbi străine cunoscute: engleză și franceză bine, germană satisfăcător.
Membru și ex-membru al:
- Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR);
- Camerei Auditorilor Financiari din România (CAFR);
- Camerei Consultanților Fiscali din România (CCFR);
- Biroului Executiv al Consiliului Economic și Social al României (BEx.-CES);
- Consiliului Național al Patronilor din România (CoNPR) – vicepreședinte;
- Asociației Plătitorilor de Taxe și Impozite din România (APTIR) - secretar general;
- Clubului Român de Consultanță;
- Comisiei pentru politici monetare, financiare, fiscale și de venituri din cadrul Consiliului Economic și Social al României;
- Comitetului Național de Coordonare a Programelor Phare, Componenta pentru Coeziune Economică și Socială, Subcomitetul Dezvoltarea Resurselor Umane și Servicii Sociale;
- Comitetului Interinstituțional de Elaborare a Planului Național de Dezvoltare 2007 - 2013;
- Comisiilor de dialog social la: Ministerul Finanțelor Publice, Ministerul Justiției, Ministerul Integrării Europene, Ministerul Afacerilor Externe, Agenția Națională Intreprinderi Mici și Mijlocii și Ministerul Administrației și Internelor;
EXPERIENȚĂ
S-a câstigat în timp o importantă experiență în aceste domenii în cadrul unor companii și organizații naționale, a unora multinaționale, dar și în cadrul instituțiilor de stat, având astfel un portofoliu foarte vast de clienți și colaboratori care ne recomandă și ne motivează să continuăm în fiecare zi.
Ținta noastră este să oferim clienților noștri încredere prin competențele și profesionalismul echipei noastre. Ne propunem să oferim cele mai bune soluții în domeniul financiar-contabil și politicii manageriale, astfel încât să asigurăm partenerilor noștri un temei su un background solid în realizarea obiectivelor lor.
Pentru a răspunde cerințelor Dumneavoastră la cele mai înalte standarde de calitate, ne orientăm, în activitatea noastră, după principiile etice fundamentale ale profesiei contabile. Noi înțelegem că pentru a vă putea oferi servicii cu adevărat profesioniste, trebuie să operăm CREATIV și PROFITABIL în litera și spiritul legilor care ne guvernează meseria, astfel că:
- ne preocupăm în mod deosebit de a vă informa corect și la timp asupra modificărilor și procedurilor din domeniu, precum și a avantajelor și dezavantajelor ce decurg;
- suntem obiectivi în formarea opiniilor profesionale și în formularea soluțiilor propuse;
- acționăm în termenii legalității, responsabilității și corectitudinii, în conformitate cu principiile practicii unui bun parteneriat – subsumat scopului maximizării profitului pe căi legale;
- garantăm contractual confidențialitatea informațiilor comunicate de dumneavoastră sau obținute pentru dumneavoastră, atât pe timpul colaborării cu noi, cât și ulterior.